اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۵۷۲

برای کمک به تیم ملی باید از پرسپولیس الگو گرفت

برای کمک به تیم ملی باید از پرسپولیس الگو گرفت
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: در یک سال چون بازیکنان بسیار زیادی از پرسپولیس در تیم ملی بودند، از لیگ کنار کشیدیم تا به تیم ملی کمک شود و باشگاه‌ها هم باید با این شرایط به تیم ملی کمک کنند.
۱۹:۰۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

امیر عابدینی در گفت‌وگویی، در خصوص اینکه چه اقداماتی باید انجام شود تا بین تیم ملی و باشگاه‌های لیگ برتری تعامل به وجود بیاید، گفت: به نظرم باید بین باشگاه‌ها و تیم ملی تعامل زیادی باشد و باید امسال را سال اهتمام برای کمک به تیم ملی قلمداد کنیم. به‌هرحال بالاترین رده فوتبال حضور در جام جهانی است و ما هم به این آوردگاه رسیده‌ایم. حالا که به اینجا آمدیم باید هماهنگی زیادی وجود داشته باشد تا به تیم ملی کمک شود؛ چراکه الآن بحث تیم ملی در میان است و دیگر نام کی‌روش یا بحث شخصی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شما تیم ملی می‌تواند در جام جهانی به موفقیت برسد، تصریح کرد: موفقیت یعنی اینکه ما در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم و موفقیت معنایش این نیست که حتماً‌ از گروه بالا برویم. این مسئله برای شخصیت فوتبال ما خوب است. در گروه خوبی هم قرار داریم و این گروه برای فوتبال ما ماندگار خواهد شد و در طول تاریخ می‌گویند که ایران با تیم‌های اسپانیا و پرتغال هم‌گروه بوده است و این مسئله به طراوت فوتبال ما کمک خواهد کرد. به نظر من باید همان کاری را کرد که پرسپولیس چند سال قبل انجام داد، البته نه به آن صورت، اما می‌توان در این زمینه کارهای خوبی کرد. آن سال چون کل بازیکنان پرسپولیس در اختیار تیم ملی بودند ما از مسابقات بیرون آمدیم تا به تیم ملی کمک شود.

عابدینی در مورد اینکه او از تاج گله کرده، خاطرنشان کرد: این طبیعت فوتبال است و شما باید حرف بزنید یا گله کنید. در فوتبال باید انتقاد کرد و نباید از انتقاد ترسید. باید اصحاب فوتبال و یا هر سیستم دیگری بدانند که حق نقد و تجزیه و تحلیل وجود دارد و من با این مسئله موافق هستم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین